17 Ağustos 2017 Perşembe

DİNLE KÜÇÜK KIZ...

Ve sadece bir şiir okuyacağım
bir gün sana
ama her zihnin alacağı şiirler olmayacak bunlar
sadece sorgulayan bir akıl
düşünüp yazabilecek bu şiirleri;
örneğin Cesar Mendoza'nın
Acı çekene Saygı 
şiirini...
Fotoğraf
...
Tanrı’yla aynı fikirde değilim
İntihar edenlerin
Cehenneme gideceği konusunda...
Kainatın yaratılışına,
Katılmaktan bıktığında ruhum
İntihar edeceğim bende
Denenmemiş bir yolla...
Fotoğraf
Nerdeyse bütün akıllı kalpler
İntihar edip
siktir çekmiş yeryüzüne
Ben ateist değilim,
babasıymış gibi
Tanrı’ya küsen bir çocuğum,
Eğer Tanrı intihar edenleri ve Nietche’yi
Cehenneme gönderirse
Cehennemde yanmayı tercih ederim bende
Tanrı dürüstlüğü sever...
Fotoğraf
Tanrı’nın hayal gücünü beğenmiyorum...
Ben Tanrı olsam
Peygamberler göndermez
Direk konuşurdum insanlarla.
Ben Tanrı olsam
Hitler’i iyi kalpli bir Yahudi olmakla cezalandırırdım.
Yahut yetenekli bir yazar yapardım onu
İçindeki kötülüğü insanlara değil
Tuvallere boşaltırdı...
Fotoğraf
Ben Tanrı olsam
Devletler yok olur
Gül kokulu bireyler var olurdu sadece.
Atlar çılgın zamanlar koşardı.
Ben Tanrı olsam
Düşünce gücüyle herkesin
İstediği karakter olmasını sağlardım.
Dünya bir şiirin,
Yaratılım sürecine dönüşürdü böylece
Ben Tanrı olsam intihar ederdim
insanlarla birlikte
Acı çekmeyi öğrenemediğim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder