16 Ağustos 2013 Cuma

BİLİNMEYEN NO.; ARA..

BİLGİLENDİRME MESAJI :)

(BU OTOBÜSLE GİDİYORUZ, KAMİL KOÇ..)
  Muhtemelen salı gününe kadar bloğumla ilgilenemeyecek kadar internetten uzak olacağım (gizemli bir şey  ya da inziva dite düşünmeyiniz, düün var..)
  Ola ki android sistemden blogger'a ulaşabilirsem  tabletimden (benimm) yazmaya devem edebilirim, Öhöm..:P
  Bir aydan fazladır sabah yazıları yazarken bana dönen ve moral veren ve iyi dileklerini ileten bloğumu sayfalarına taşıyan ve hatta sadece beğenen arkadaşlara dahi teşekkür ederim..
(BEN YOKKEN DARALIRSANIZ BİR KAÇ TANE ÇAKIN;)
  Ve sonuç olarak arkadaşlar, ben dönene kadar kendinize yatırım yapmayı ve yazın kıymetini bilmeyi ve size hediye olarak verilen hayatı doya doya harcamayı ve kendinize iyi bakmayı ve hatta bol bol gülmeyi de(gülüşüne kimin aşık olacağını bilemezsin..) unutmayınız.. (hüzünlendim gibi:(
                                                                              (Çetin TARI)


(TANIMASAN DA DOSTUZ BİZ;)


(TAMAM GİDİYORUM HOŞÇA KALINIZ:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder