29 Kasım 2013 Cuma

BİLİNMEYEN NO: 116

SİYASETÇİLERİMİZ, EĞİTİM SİSTEMİMİZ VE SAVAŞ MERAKIMIZA DAİR...
BU KEZ ÇİZGİLER KONUŞUYOR...

NOT: GOOGLE + YA YAZDIKLARIMI GÖNDEREMİYORUM.. BİR İKİ HAFTA BÖYLE OLACAK,, ORADAN ZİYARET EDEN ARKADAŞLAR SAYFAMI KONTROL ETMEYİ UNUTMASINLAR ZİRA ORADAN YAZDIKLARIMI GÖREMEYECEKSİNİZ :/
(GÜZEL..)
   Karikatür ve çizgi roman sanatları benim için hayal gücünün inanılmaz ispatları olduğu için takdir ve takip edilirler... Her hafta sektirmeden aldığım uykusuz dergisinde örneğin şu anki kokuşmuş düzenin eleştirilerini en naif (ve nadir) halleriyle görürsünüz..
   Ana muhalefet kavramının evlere şenlik olduğu bu dönemde insanlara yaptıkları şaklabanlıkları gösterebilmenin şu anki tek yolu mizahtır ve onları takip etmek...
(İÇİMİZ AÇILDIĞINA GÖRE
OKUMAYA DEVAM:)
   Bugün size karikatür sanatının en tepesindeki anlatımlardan bir demet sunacağım.. Aslında durumları, savaşları, politikacılarımızı ve eğitim sistemini anlatmak için  sayfalarca kelimeye gerek olmadığının ispatı olan illüstrasyonlar ile...
   Polonyalı illüstratör Pawel Kuczynsk'tan, zamanımızın gerçeklerini, acımasız şekilde yansıtan, savaş, manipülasyon, ekonomik eşitsizlik, çevre kirliliği ve benzeri birçok şeyi gözler önüne seren illüstrasyonlar sizlerle.

Başlıklar bana ait, bakalım beğenecek misiniz...?

PETROL SAVAŞLARI


SANAL DÜNYADA YAŞADIKLARIN
EĞER BUNA YAŞAMAK DİYORSAN...

POLİTİKACILAR..
EĞİTİM SİSTEMİMİZ ya da OY VERENLER...

POLİTİKACILARIMIZIN ANLATTIKLARI..
EŞİTSİZLİK...

DOLARIN KİRİ...
FUNDAMENTALİSTLER YA DA CANLI BOMBA..
AİLEDE EĞİTİM...
ZAMAN...

   Duyarsız kalmayacağınız ve farkında olacağınız günlerin gelmesi ya da çoğalması dileğiyle...                                          (Çetin TARI)

GÜNÜN VİDEOSU: 

HARİKA BİR ŞARKI

Grup Yorum - Yaşamak


GÜNÜN KARİKATÜRÜ:

 HE MAN'İN ABİSİ ÇETİN ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder