4 Eylül 2018 Salı

HER GÜNE 1 KİŞİSEL GELİŞİM

5 EYLÜL

''DEĞİŞİME AYAK UYDUR''
   Bu sayfayı her ikimizin de iyiliği için yazdığımı biliyorsun artık zira yorumlarında bana sorduğun her şey; birbirimize çok benzediğimiz ve samimi olduğumuzu gösteriyor...
FotoÄŸraf
  Yani demek istediğim tüm bu okudukların olayı çoktan çözüp karşıya geçmiş (öyle iddia eden) uçuk tiplerin üst mecradan salladığı nasihatlar ya da karşılığı beklenen şeyler değil...
FotoÄŸraf
  Bunları yazıyorum zira bir başka gün kişisel gelişimin adımlarından biri olduğu konusunda sana daha kapsamlı şeyler anlatacağım 'Hizmet etmek' vasfı ile ilgili bir durumu kendim için gerçekleştirmek ve geliştirmekle ilgili bir durum bu...
FotoÄŸraf
 İnsanlara karşılıksız hizmet etmek, dünyada olabildiğince pozitif bir iz bırakabilmek, birinin kalbine dokunabilmek, 'ben de yaşamıştım' ya da 'bugüne kadar nasıl düşünemedim' demeni, bu sayede mutlu olmanı sağlamaktır amacım...
FotoÄŸraf
   Yazmanın kolay bir şey olmadığını bildiğine eminim ama biliyorum ki cehalete sürüklenen bu ülkede; okuyup araştıran, öğrenmek için çabalayan ve yaşama sorumluluğunu üzerine alıp, dik ve namuslu duran, kendini geliştirmek sevdasında olup dünyayı kendinden başlayarak değiştirme çabasıyla bir başka zor eylemi; 'okumayı' başarabilen, zeki bir insan olmalısın...
FotoÄŸraf
   Amacım hayatımızın sonunu hayal ettiğimizde; 'en azından elimden geleni yaptım' ve kutsal kitaptaki (en azından yine) ilk kutsal emri  (İkra; Oku) yerine getirebildim dedirtebilmek sana, kendime...
FotoÄŸraf
   O gün geldiğinde ne mutlu; hoş, hatırlanmaya değer ve kendi çabanla, dişinle, tırnağınla inşa ettiğin  için yaşamını gurur duymak kendinle, kimseye bağımlı olmadan, kendi ayakların üzerinde...
FotoÄŸraf
   Ve o gün geldiğinde kendin, insanlık ve yaratıcı tarafından nasıl değerlendirileceğini düşünmeni istemek senden bazen...
FotoÄŸraf
 Nasıl hatırlanacaksın dünyada? İnsanların hayatlarında kayda değer bir fark yarattığını söyleyebilecek misin hesap verirken ya da...
FotoÄŸraf
   Yoksa hayatını nefes almadan ibaret bir pasiflik içinde çarçur ederek insanlığa ya da en azında sana dokunan insanlara yararlı olma, mutlu etme onları; fırsatını es mi geçmiş olacaksın...
FotoÄŸraf
 İstediklerimizi elde edebilecek kadar uzun yaşayamayacağımızı bilmeni isterim ama genel eğilim 'bir gün yapacağım' ya da 'daha çok zamanımız olduğu' sanrısına kapılmak; ama gerçek hiç de öyle değil... 
   Artık uyan; hayat uçup gidiyor...
FotoÄŸraf
  Doğrusu, yazmak için başına oturduğum yazı bu değildi ki bilmiyorum; seni sıktım mı, ama demek istediğim bu hayata gelmenin bir amacı olduğu ve bu ama amaç ******* kelimeleriyle taş tabletlere yazılacak kesinlikte değil asla: 
FotoÄŸraf
   Zira her insana özel bir anlamı vardır hayatın...
 Önemli olan sana ait amacın ne olduğunu bir an önce bulman ve sabahları heyecanla kalkmak için kendine bir neden verebilmektir...
FotoÄŸraf
  BUGÜN: 
Hayatının anlamı ne? 
Sana ait anlamı düşün artık...
 Neden burada olduğunu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder