30 Haziran 2015 Salı


BİLİNMEYEN NO: 152

ÖMRÜM NE KORKUNÇ TALİHSİZLİKLERLE GEÇTİ,,BUNLARIN HİÇBİRİ YAŞANMADI...

 YA DA ŞİİR

  
NEDEN...
Hayatın negatif yönde pike yaptığı zamanlardan birinde olmalıyım. Bahsetmeyeceğim felaketlerin yakama yapışıp ağır ve ağdalı bir sıvının tüm varlığımı ele geçirip beni ışıktan mahrum ettiği, daha çok üzerime geldiği, bunu hak ettin dediği, acımasız zamanlar...
   Böyle zamanlarda istiyor insan en çok, güçlü olup kolayca atlatabilmeyi ve pek çok alternatifle çevrili o dokunulmaz, kurşun geçirmez, ruhsuz, kaygısız insanlardan olmayı...
NEDEN...
 Fakat imkansız ve geçtikçe daha çok zaman baş edebilmek de daha zor bir hale geliyor elindekilerle, tıpkı benim 'şimdi'm gibi...
   Velhasıl ruh durumumu en iyi anlatıp yine de tam olarak zayıflığımı açık etmeyecek bir anlatıyla sonlandıracağım bu günü, bir şiirle...
   Keşke başlığıyla sunacağım şiir, olmak istediğim şeylerin çok ötesinde olsa da bir anlığına fırsatım olsa ızdırabımın son bulması için ve zamanı gösteren kumları tepe taklak geri çevirmek için kullanırdım bu keşkeyi...
Yanlış olan çok hayatta ama,,, ama neden ve neden....





Ben Tanrı olsam
Peygamberler göndermez
Direk konuşurdum insanlarla

Ben Tanrı olsam

Hitler’i iyi kalpli bir Yahudi olmakla cezalandırırdım
Yahut yetenekli bir yazar yapardım onu
İçindeki kötülüğü insanlara değil
Tuvallere boşaltırdı

Ben Tanrı olsam
Devletler yok olur
Gül kokulu bireyler var olurdu sadece

Ben Tanrı olsam intihar ederdim
İnsanlarla birlikte
Acı çekmeyi öğrenemediğim için...
Cesar Mendoza


SÖZÜN ÖZÜ:

Resim yazısı ekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder