25 Mayıs 2014 Pazar

BİLİNMEYEN NO: 137

YALNIZ TUVALETLERİ DEĞİL, BİRBİRİMİZİ DE BULMAK İSTEDİĞİMİZ GİBİ BIRAKMALI,,
YA DA DÜKKAN BUGÜN TATİL...

 
(KEDİCİKLERİM KÖŞESİ)
  Bu gün pazar bugün ilk defa beni güneşe çıkardılar. Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün bu kadar benden uzak bu kadar mavi, bu kadar geniş olduğuna şaşarak kımıldamadan durdum. Sonra saygıyla toprağa oturdum, dayadım sırtımı duvara. Bu anda ne düşmek dalgalara, bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karım.    
   Toprak, güneş ve ben. Bahtiyarım... 
   
   Nazım babadan kısa bir hatırlatmadan sonra,, beni  yoklamak üzere tükana ziyarete gelen sevgili arkadaşım, gördüğün gibi dükkan bugün kapalı...
   
   Arada bir böyle es ler vermezsem olayın kıymetinin de kalmadığının farkına varmış olmakla birlikte eğer ki beni merak ettiyseniz bugün amacım, bu pazarı da en azından mal kıvamında geçirmemek için elimden geleni yapmaktır...
  
   Neler mi yapacağım? 
  
    İzleyelim o halde...


(BONCUK İZİN VERİRSE BİRAZ BİLGİSAYARDA TAKILACAĞIM)

(ARALARDA KOLA İÇECEĞİM)

(MAHALLENİN ÇOCUKLARINA NAİF ŞAKALAR YAPACAĞIM)
(YAZ GELİYOR, MECBUR SPOR DA YAPILACAK)
(ARKADAŞLARA ŞAKA)
(VESİKALIK ÇEKTİRECEĞİM)
(SEVE SEVE YARDIM EDECEK İNSAN ARAYACAĞIM)

(KÖPEĞİMİN ÇOOK SEVDİĞİ
FRİZBİ ATMA OYUNU OYNAYACAĞIZ)

(BİTKİM RECAİ İLE SÖZLEŞMİŞTİK,, RAKI İÇECEĞİZ )

ÇÖPLERİ DÖKECEĞİM)

(JANT KOLEKSİYONUM İÇİN ARAŞTIRMA YAPACAĞIM)



(ŞEKER KEMİRECEĞİM BELKİ)

(VE DOSTLARIMLA GEZECEĞİM ..)
(DOĞAYA UZANACAĞIM HUZURLA)

(VE DÖNÜŞTE YİNE BONCUK KARŞILAYACAK BENİ)


(ANLAYACAĞINIZ FAZLASIYLA BEDAVACIYIM VE TADINI ÇIKARACAĞIM BEDAVA PAZARIMIN
AYNISINI SİZE DE TAVSİYE EDERİM ;)


NOTE: ONCA YAZDIK,, VARSA ZAMANINIZ BU ARADA ESKİ YAZILARA BİR GÖZ ATABİLİRSİNİZ DER KAÇARIM,, İYİ GÜNLER DİLEĞİMLE... (Ç. TARI)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder