7 Şubat 2014 Cuma


BİLİNMEYENE DAİR GERİ DÖNÜYOR ;)

(BAŞLIYOR..)

Yarından itibaren 
yazma faaliyetine 
devam edeceğimi belirtir 
ve örümcek bağlayan sayfamı 
yine de 
ziyaret etmeyi bırakmayarak
 istatistiksel artış sağlayan
 arkadaşlarıma
 teşekkürlerimi sunarım...
(BU ARADA NE LER Mİ YAPTIM: SAHİLDE İNSANLARI İZLEDİM..)
   Sanıyorum ki yazmazsam hayatımı düzene koyamıyorum...
(SPOR YAPTIM...)
   Ve yazmazsam düşünemiyorum...
(DÜZENLİ BİR İŞTE ÇALIŞTIM...)
   Ve yazmazsam hayatım boşa gidiyor...
(ARKADAŞLARA NEZİH ŞAKALAR YAPTIM...)
   Kendimle hesaplaştığım ve aslında sizinle alakası olamayan (yine de okuduğunuz için iyi hissettiğim) yazılarıma yarından itibaren devam edeceğim ...
(ALIŞ VERİŞ YAPTIM...)
   Kendi arafımda,,, kendimle konuştuğum yazılar...
(ŞARKILAR SÖYLEDİM SANA...)
   Yazmak güzel şey... siz de yazınız... kimse okumazsa bana yollayın ben okurum... söz...
(BONCUKLA OYNADIM...)
   See u tomorrow...



GÜNÜN SÖZÜ:

"Eğer düşüncelerini düzene sokarsan hayatında geri kalan her şey yerini bulur."

Lao Tzu

GÜNE ÖZEL:

ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI BE...
İNCİRLER OLANA KADAR KALSAYDIN BARİ....


2 yorum: