9 Kasım 2013 Cumartesi

KAMUOYUNA DUYURULUR ;)



(pazartesi ok)
Sevgili arkadaşlar,, uzunca bir süredir burada olamama rağmen gün içinde pek çok kişinin sayfama girdiğini vicdan azabı (ama biraz da unutulmamış olmanın sevinci ile) izliyorum..

öncelikle bu adam öldü mü kaldı mı diye kontrol eden arkadaşlara teşekkür ederken,
pazartesiden itibaren sevgili sayfama döneceğimi 

(merak eden arkadaşlar var demek ki, kendi kendime triplere girmiyorum;) 
haber vermek istiyorum..

Bu arada iki tane mannyak hikaye yazdım,
şu dergilere yollama işi geçsin derhal paylaşacağım..
ve fekat bu arada ne yaptım?
buyurun bakalım..




(İŞLERİMİ TOPARLADIM, TEMİZLİK TERAPİDİR..)

(BONCUKLA OYNADIM,, ARKADAŞLARI DA VARDI)

(SPOR YAPTIM..)

(FİLM SEYRETTİM,, )

(AMA ÇOK YORULDUĞUMU FARK ETTİM)

(BLOG İÇİN AYIRDIĞIM ZAMAN İNANILMAZ, İNANIN..)

(VE ERKEN KALKMADIM ARTIK..)
(BURDA NE YAPTIĞIMI BİLEMEDİM,, KIZLARA MI BAKMIŞIM??)

velhasılı iyi kötü tamamım, pazartesiden itibaren devam
o zamana kadar en büyük cim bom diyerek sayfayı kapatmak istiyorum..
 see u ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder