19 Kasım 2013 Salı

BİLİNMEYEN NO: 111

SAĞIRDIRLAR,, DİLSİZDİRLER,, KÖRDÜRLER...
ONLAR AKILLARINI KULLANAMAZLAR...

YA DA FARKINDALIK PROBLEMİ?

(NE OLUP BİTTİĞİNİ İZLEMELİSİN,,
ASIL GÖREVİN BU..)
   Hayatı çözebilmiş olmayı dilerdim ve aslında böyle insanlara imrenmeyle bakmaktayım... 
   (ama bunları zorla diretmeye çalışanlara değil..)

  Bazılarınızın anlamayacağı bu muğlak cümleleri kuruyor olmaktan da esef duymuyorum aslında zira kendimi bir araştırma yolcuğunda hissediyorum..
   
  Doğru olana asla ulaşamayacağım belki ama yol üzerinde aşağıdaki şiire benzer kilometre taşları içimde yine de bir umudun yeşermesini sağlayacak, biliyorum..
   
  Neden mi bahsediyorum.?
   
  Aynı kafada olduğumuz bazılarınız anlayacak ya da sezecektir şüphesiz ama yine de fazla deşmek istemiyorum,, kaldı ki biliyorsunuz bir çeşit günlüğüm bu yazdıklarım...
    
  Ve ne yazıyorsam kendi Arafımdan kurtulabilmek içindir aslında..
(ÇARPILMAK; TEMSİLİ..)
   
  
  Velhasılı aşağıdaki şiiri çok seviyorum,, beni tamamen teslim alamasa da ana fikri (isterdim),, yine de derinlerimde inanmak istiyorum galiba...
   
  Belki bir gün ve herhangi bir fikre ihtiyacım da yok bunun için anlayın...
  
  Hala memnun olduğum bir yolculuktayım ve daha ahlaklı bir insan olmak için her hangi bir düşünsel sisteme ihtiyacım yok benim...

(YARATIM..)

Adam fısıldadı: 
''Tanrım konuş benimle...''

Ve bir kuş cıvıldadı ağaçta.
Ama adam duymadı.

(HUZUR..)
Sonra adam bağırdı:
...''Tanrım konuş benimle...''

Ve gökyüzünde bir şimşek çaktı.
Ama adam dinlemedi onu.
(ZAMAN..)
Adam etrafına bakındı ve,
''Tanrım seni görmeme izin ver,,'' dedi.

(SEVGİ..)
Ve bir yıldız parladı gökyüzünde.
Ama adam farkına varmadı.
Ve yüksek sesle haykırdı:
''Tanrım bana bir mucize göster...''
Ve bir bebek doğdu bir yerlerde.
Ama adam bunu bilemedi.
(ŞANS..)
(UMUTSUZ VAKA..)
Sonra çaresizlik içinde sızlandı:
''dokun bana tanrım
 ve burada olduğunu anlamamı sağla, 
ne olur!''
Bir kelebek kondu adamın omzuna...

Ve adam kelebeği, elinin tersiyle uzaklaştırdı...

   Farkında mutlu olduğunuz günlerin bir an önce gelmesi ya da zaten öyle ise,, çoğalması dileğiyle...
                                           
 (Çetin TARI)


GÜNÜN VİDEOSU:

Tanrı Kelimelerle Konuşmaz 

 (Robin Williams'dan)

Patch Adams


GÜNÜN KARİKATÜRÜ:

UMUT SARIKAYA'DAN; HOCA GELMEDİ, NAMAZ DÜŞTÜ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder