20 Ağustos 2013 Salı

BİLİNMEYEN NO; BULUŞMA

 I' m BACK ;)

( SİHİRLİ 23)
(BİR SPORCUDAN ÇOK FAZLASI)
  Basketbolun süper starı Michael Jordan NBA daki tüm istatistikleri alt üst ettiği Chicago Bulls yıllarının ardından, 92 olimpiyatlarında tüm zamanların en iyi basketbol takımı Dream Team ile olimpiyat şampiyonluğunu kazandıktan sonra aktif basketbol hayatını en tepede sonlandırmıştı..
  Benim gibi basketbolun Süperman'ı bu adamın her gün bir şekilde televizyonlarda yaptığı olağan üstü smaçları merakla bekleyen veya Air Jordan adıyla anılan ayakkabıları için (bizim için pahalıydı:/ ) çekilen reklamlarında süper sonik hareketlerini ağzımız açık izleyen spor severler için onun sahalardan uzak kalacağını açıklaması, bir yakınımızın ölmesiyle aynı hüznü yaşatmıştı..
(AİR JORDAN SİMGESELİ)
  Öyle bir adamdan bahsediyoruz ki henüz oynayabilecekken en tepede bu işi bırakıyor olması Amerika ve tüm dünya da hüzün yaratmasının yanı sıra Amerikan borsasına dahi bir şok yaşatmıştı..
   Fakat hikayenin devamında kendini baseball'a veren Jordan daha fazla ayrığa dayanamadı ve 1994-95 sezonun sonlarına doğru basketbola geri döndü.
(ÇOK PAHALI DİYE SAHİP OLAMADIĞIMIZ
AMA RÜYALARIMDA PEK ÇOK KEZ GİYİP
BASKETBOL AYNADIĞIM AİR JORDAN)
  Basketbola döndüğünü açıklarken yaptığı basın açıklaması ise sadece iki kelimeden oluşuyordu:
  "I'm back." yani, "Geri döndüm..."
  
  İyi hoş da gardaşım, niye anlattın bu hikayeyi diye soracak olursanız, bloğuma dönmem Jordan'ın sahalara döndüğünde hissettiğini düşündüğüm aynı mutluluğu yaşattı bana,, yazıyorum, düşünüyorum ve yaşıyorum...
  
  İnsan daha ne ister ki? 
  
  Velhasıl yokluğumda mesajlarıyla beni yalnız bırakmayan, tanıdık, tanımadık arkadaşlarım; 
  Im Back...

** Yarın; Amerika da meydana gelen ilk ufo saldırısı nın gerçek hikayesi..
 (Tamamen gerçek bir hikayedir,, kaldı ki bilimsel olmayan bir şeye burada yer vermediğimi bilen biliyor..)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder